Sidvyer, senaste månaden

måndag 8 juli 2013

Bokningsdagen är över!!!!

 Så har bokningsdagen kommigt och gått ,och det är som vanligt total panik. Där är alltid något som går snett och  jag måste försöka minimera skadan. Denna gången tex slutade mitt nät att fungera mitt i svarandet av de 275 mailen som kom in. Det tar 2 dagar att svara vettigt(halvvettigt) på alla mailen,med ett någotsånär personligt svar,men efter ett slag blir det döfött och jag tvingas falla tillbaka på ett tråkigt klipp&klistra svar.
Det som också gör att jag HATAR bokningsdagarna är de arga mailen som kommer in när man börjat sålla bort de man inte vill och inte KAN ta,,Jag förstår att det suger om man väntat MEN jag säger ALLTID samma sak till alla,det är INTE garanterat att man får tid ,där är för många som vill boka helt enkelt. Får kommentarer som "djupt besviken eftersom jag väntat i ett helt år!"  bland andra ,och jag kan inte ansvara för att man väntar på mig i flera år,det finns en massa massa jättebra tatuerare där ute som jag gladeligen rekommenderar åt folk beroende på vad för stil de vill ha,jag är INTE den bästa och inte den enda.
För alla er som inte fick tid och är bittra och ledsna och besvikna,,jag ber om ursäkt,men jag är inte mer än en helt vanlig människa ,möjligen stor i orden,men jävligt liten på jorden.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men fuck....ja som hade tänkt maj litta luffarprickar. Jajaja får väll vänta ett år ti dååååå. Ja vet jy att du ääälskar sånt som e svårt å utmanande
//Lungan

Maja sa...

För mig är du den enda.
Och bästa.:D

Mats sa...

Klart du är den bästa! :-)

Ses nästa bokningsdag!

Simon sa...

You can only do what you can do Stina! Me, I didn't get it together this year, so just need to wait until next time. No problemo :)