Sidvyer, senaste månaden

torsdag 18 juli 2013

Crappy tattoos gott folk!

 Ja idag skavi prata om nedanstående påstående.Karma. Om man är dum nog att gå till en hemmatatuerare som knappt kan rita kan de vara så att karma hoppar upp och biter dig i röven. Är man dum nog att göra det för ANDRA GÅNGEN (notera en gamla jätteblekta tatueringen bakom den nya bleka tatueringen) ska man fantamig ha röven avsleten!!


Hahahahahaahahahaha Jag vet inte var jag ska börja på denna pojkälvan med råballhojta och emofrilla!! Notera specifikt dess klöve och att han på ett sinnrikt sätt vikt undan sin särk så att könet verkligen syns! Ecco homo!!
 Den första tycker jag är rätt guttig,en jävligt arg isbjörn,det kan alla senmen nummer två är klart och tydligt hans kusin från landet den sjuglet arga uttern som lärt sig gå på bakbenen och som ÄTER småbarn! Allt med innetofflorna på sig såklart.
 Mmmm,det kommer lasern också att göra.
Kenny the tiger med downs är tydligen rätt populär världen över! ballögat och underbettet gör att man känner igen honom på två röda!! Älskar vad de gjort med öronen,som en mix mellan tiger och elefant med sjukt bra sattelitmottagning.

 Jag kan undra lite vad det nya med isbjörnar är,men svaret kommer jag aldrig att få . Här en som humpar en drömfångare. Ett underbart sätt att få djur och spiritualism att gifta sig på ett snyggt sätt i en tatuering? Och björnen sjunger "ooohhhohohohhh"
 Och fisken sjunger "oooohhhohohoooo"
 Och Lady Gaga sjunger "ooohhohohoooo",,,Det är det senaste.
 I vanliga fall lägger man inte ut bilder där det blänker så i tatueringen men här ser faktiskt frankeinsteins barn bättre ut MED blänk! Ska se om jag inte kan ta upp det i mitt jobb,alla trix är bra trix.
 En kåsen squaw med en översexuell husky i ett båtfönster kan också vara en tatueringside. Personligen gillar jag att hålla det enkelt,men jag har inte alltid rätt,,,,långt från det! Och nä,,pattarna är INTE äkta!

3 kommentarer:

Marita sa...

Hihihihihihi...."Lady Gaga"- gillar att halsen liksom börjar/slutar någonstans mellan hängtuttarna och munnen ser ut som ett färglatt rövhål på en mops...och är det ett svärd som försöker ta sig igenom klänningen, mellan tuttarna?

Anonym sa...

Det finns några,märk väl, några hemmatatuerare som faktiskt är duktiga men har valt att inte ha det som sitt yrke!!!

Stina sa...

Ohh ja,det vet jag och deras jobb kommer man aldrig att se här ,det kan jag lova. Men ytterst ytterst få,,samtidigt som det finns katastrofalt dåliga med studio med.