Sidvyer, senaste månaden

fredag 26 juli 2013

Lite crappy tattoos folks!

"Eftersom det är så piffigt att få stryk vill jag ha ett permanent blåmärke,som en hyllning till hustrumisshandel!"
Ja,,,det SER ut som doris i hitta nemo,men tydligen skulle det vara en blomma,,sen tröttnade alla inblandade.
 Jag har alltid undrat vilken tiger de asar fram och ritar av var gång en tattoo ska skapas,och även om inget namn har uppdagats så är jag övertygad om att detta är killen man alltid använder,bara att döma av blicken - Han är SKITtrött på att graciöst smyga ut ur djungeln och stå stilla där tills folk ritat färdigt!!
Snyggt armband har han dessutom fått.  En allt som allt helt värdelös coverup.
 Bara några timmar kvar,sen är linjerna färdiga,killen med nålen ska bara snorta ett par linor till,sen är han redo att fräsa loss!! Trubbnosade delfiner är de mest komplexa att göra ska ni veta.

 Ett av de mer seriösa fallen av pinkeye jag sett på länge. lite så man känner sig efter en råfylla där man glömt att dricka vatten innan man lade sig,,,minus 20. Ordet köttros får en bra avbild här.

 Detta får mig att undra om killen i fråga aldrig sett en brud överhuvudtaget?  Den är liksom oroväckande skitful,mer som en sminkad  halloweenmask med klöve. Det skrivna "Enjoy life" blir lite smått ironiskt när man då tittar på en så strykful trana,,,vacker på insidan hade funkat bättre.
 Sen kommer vi till ngt jag aldrig sett förr ever,och det är värt en hel del! Ett ankare med cameltoe?  Ett rätt sexuellt ankare i all välmening,och ändå blir jag lätt illamående när jag ser det?
 2 Karpar som biter varandra i röven,inget konstigt med det alls.
 En brinnande kuk som skjuter upp ur myllan,inte heller det är så underligt.
 En rätt fet hyllning till nåt band med fjärilsvingar,,,bulemisamfundet? Addisons? Kushings?
 Konstnärligt,,ungefär som en Gynningtavla,fast mer värd pengarna  ändå. Kissar fjärilen på sig undrar jag?
 Letar ni noga hittar ni fler cameltoes på den vänstra handen,,mitt vänster då. Jag visste fan inte att det blivit så populärt! Får börja integrera det i mina ritningar,jag vill hänga på vågen!

4 kommentarer:

Kajsa sa...

Jag har en väninna som i förrgår gjort en tatuering som enligt mig är lite i klass med några av dessa.
Det är inte roligt...

Hälsar Karin med av dig tatuerade katten Disco. Den får beröm så fort jag visar den! :)

Marita sa...

Åååå lille tigern....inte konstigt han ser bekymrad ut...örat sitter fast i nacken och han har fått mycket längre nos än sina kompisar. Bakbenet växte aldrig klart så han lever med klentass o hinner inte med gänget när de springer....men han fick fina naglar/klor???

Ja herregud, skrattar så tårarna rinner - det finns ingen ände på dessa misslyckade tattoos.

Lisa, Everlasting Tattoo Örebro sa...

Hihi...skrattar så jag nästan kissar på mig. Kul blogg Stina :)

Anonym sa...

Art of body i Norrtälje gör bara sånna här fina tatos kolla in dersa facebooksidda