Sidvyer, senaste månaden

söndag 22 juni 2014

Midsommardau,,ful sula för de himmastadda

Så var det midsommardag,och trots att midsommaren för vissa bli lång och blöt sög folk tag i bag in boxen som hyenor runt morgonstund igen;) Blev så vänligt inbjuden till Gorkijparken runt middagstid för att få lite grills i mig,och jag hade smått gnagande ångest för att jag inte gjort något alls för att hjälpa till med maten,men så ska man också bara sitta ner på röven ibland och njuta av gästfrihet!
 Grelber och Virus har samadopterat ett flipperspel,och om damerna var som hyenor på boxen var herrarna som dödliga iglar på spelet! Kapten utnämndes till sämsta  flipperspelarespelare genom tiderna,och det faktum att  tillockmed katten som strök sig mot spelet hade större odds att få bättre highscore stod fast genom hela turneringen tydligen.
Kapten doesn't give a fuck.
 Män och stapla,,där är tydligen något visst med att ta sin kvinnas porslin och utsätta det för skyskrapeliknande byggnader och sedan utbrista TADAAAA när det är färdigt? Kan det vara en rysk grej?
 Virus fann överskottet av jordgubbar irriterande och fixade strawberry daquiris (Denne körde  denne kvällen kan säg) Förbannat snygga även om de smakade skit!(enl grelber)
 Och hoppsan hejsan så fick de tag på finporslin och annat,,notera att stapeln aldrig är lika rolig utan ett riskmoment som ett dyrt glas eller så i mixen.  Kapten har samma gen i sig trots att han inte lutar åt det ryska hållet,så dessa två planerade att bygga en mindre pyramid senare i trädgården med hjälp av husdjur och rörstrandsservisen,,eller så var det min hjärna som spånade för långt.

Sen skrattade jag så jag fes ner mina bästa kalasbyxor när ett random foto på Virus visar en HELT annan sida av honom,,dodgeballfotot bifogat för jämförelse;)


Inga kommentarer: