Sidvyer, senaste månaden

fredag 6 maj 2011

Jag är fortfarande vaken!!(ett referensinlägg till migsjälv)

Klockan är 19.32 och jag är fortfarande vaken.
Kryss i det jävla taket.
Methotrexaterna har gett mig en hög otrevliga biverkningar  som tex: konstant illamående (om jag inte äter mår jag illa), EXTREM hårväxt på ben och ögonbryn och ja,,,inflammationer i tandköttet,trötthet ,yrsel och en extrem trötthet.
Jag köpte en epilator i måndags,för att förbereda mig för denna galna hårväxt,,den är använd 3 gånger sedan dess,grundligt.
Jag sover vanligtvis ALDRIG middag,med undantag  för när jag  har opererat mig eller är dödligt sjuk.
Nu kan jag knappt hålla mig vaken efter middagen på kvällen:/ Preppar mig med en stor kanna kaffe och mycket socker (panik) för att ens kunna vara kvar tills nio:(
Detta är inte ett liv.
Med helgens väderändringar (påskens värme till 1maj kylan med frost) har jag fått känningar i fingrar och leder och rygg framförallt igen
Det hjälper inte,och även om det hade hjälpt(utslagen är värre tillockmed) är det inte värt det.

1 kommentar:

M som i Megafon sa...

Det gör ont i hjärta och själ när du inte mår bra :( Du förtjänar ALLT det bästa med livet ju!!! Hoppas du snart blir bättre :) Love ya