Sidvyer, senaste månaden

fredag 6 maj 2011

St Catrina eller fröken Oswalds:)

Nu kanske ni tänker " en likadan ros som nyss!!??" nä inte likadan,och Katrin blev så kär i en rosa ros pgr av min mamma att hon bad om en. Vem är jag att säga nej? 
Vi byggde på hela armen,men jag fick inte med mig de bilderna hem tyvärr.

Fick ett trevligt råd på facebook idag via en helt okänd människa att jag borde "lägga ner nålarna nu ,din gamla hagga"
Ska man ta det på allvar och kanske fundera på att stänga ner nu? 34 års ålder är ju en bra lagom pensionsålder.
,,,nä jag fortsätter nog ett tag till tackar för att du brydde dig.

7 kommentarer:

Stine sa...

De e lätt o kaxa anonymt.. :P Är man typ 11år så e alla över 18 gamla ;) Avundsjuka är aldrig vackert. Du e grym på det du gör ser man inte det så e man antingen blind eller gravt underbegåvad..! /Jennygummans syster

Stina sa...

Tack!!!!! du e förjävla kär:)

Henric sa...

Ska du inte bli 35 i år kanske?!? Det är ju mycket mer än 34!!! ;-)

Kajsa sa...

Det ska du kanske- för du är ju inte alls eftersökt, nä... (observera nu den grova ironin i detta!)
Skulle man rätta sig efter "råden" på Facebook - njaaa, det finns rätt måga tosingar där.

Stina sa...

Nä för det ska hon IKKE!! jag föllade 34 i år;)

Emilia sa...

Alltså jag tror jag dör av avund! Det där va de snyggaste jag någonsin sett! Ser gärna fler bilder på den armen :) Du är bäst. Hoppas att jag en dag kan ta mej ner till dej o bli märkt...

Anonym sa...

så otroligt vackert! och vilken idiot som kommenterade så...