Sidvyer, senaste månaden

måndag 6 juni 2011

Bokningsnationaldag:)

En lång jäkla Nationaldag har det varit. Jag är inte en fan av röda dagar alls,men idag inföll det på en måndag. Känslan av att hela världen står still stör mig som fan,vet inte varför. Jag  tog tillfället i akt att jävlas med Kaptens parfym,tvätta hojarna,rensa rabatter(en) rensa webmailen,grilla ,TRÄNA,kört motorcykel,kolla mailen igen.
Änsålänge är vi bara uppe i 180 mail ca men det KAN ju vara för att jag inte svarar på ett enda av dem,dvs förra året var ju en hel hög av dem jag fick mail som  svarades på.
Årets trend är FORTFARANDE skrift,barnens jädra namn,och black&gray konstigt nog.
Det roligaste motivet jag sett hittils är en snigel!! Hihihi har faktiskt velat göra en länge så det kan fantamig bli toppen:)
Återkommer imorgon med vem som var närmst med bokningarna:)!

3 kommentarer:

Kattis sa...

Skönt att det blev en lugn dag för dig!
Jag beslöt, efter noga övervägande, mig för att vänta med ansökan. Börjar luta åt att jag vill göra hela armen och då kanske detär bra att komma på ett komplett tema och inte dutta. Hoppas dagen blir god!

Carolina sa...

Neej skit! Jag missade skicka in min förfrågan! God damnit! Ändå skrev ju upp det i almenackan för att jag inte skulle glömma! Jaja, får se de positiva, fick en massa byggjobb gjort på gården istället :P

Anonym sa...

Hej! Jag mejlade dig förra veckan om en transformers pinuppa. Du skrev då att du trodde den var för liten :( så jag hoppade över att skicka in den igår på bokningsdan, men nu när jag läser om alla dina förslag på ungars namn och annat tradigt så kanske det är läge att fråga om den igen! Mvh Johan
Ps. Vilken liten värld det, är såg att du var vän med Srefan Jönsson, vi var barndomsvänner när jag också bodde i Skivarp!