Sidvyer, senaste månaden

torsdag 16 juni 2011

Status(hur kan jag gömma detta för alla er som är sjuuukt uttråkade av sjugor??)

Jag skriver ju dessa  uppdateringarna för att jag SJÄLVA ska komma ihåg denna tiden innan jag fick hjälp,inte för att jag vill ha  "tycka synd om mig" meddelanden eller så. Jag uppskattar sjukt mycket allas kommentarer dock,ville bara klargöra att det inte är därför jag skriver.

Idag svullnade svanskotan upp och gjorde brutalont,fingrarna fortsätter att värka och nu kan jag inte äta brufen retard mer,,har redan börjat känna av magen igen. Brufen Retard funkade som fan för mig,,,,kanske borde jag testa igen? Jag KAN inte chansa på att få magsår igen ,då kan jag glömma att jobba,eller ens ha ett liv.
Testar en omgång ikväll igen,det är ett måste,jag kan inte sitta imorgon annars. Tack gode gud för att  jag jobbar framåtböjd;)

Inga kommentarer: