Sidvyer, senaste månaden

söndag 26 juni 2011

Slemhinnan och psoriasis var ute och gick,,

,,,så sa den ene "du,vet du hur långt det är till fjällen? Äh säger psoriasis då,du kommer aldrig att hinna dit!!"

Eller ja,,,det var inte alls det jag skulle skriva men idag är en sådan dag där jag kan ordbajsa i evigeter.
Jag har testat membrasin i 2(?) veckor ,sen jag upptäckte ögontorrhet,och nu verkar det som om det börjar hända något! Jag har märkt en betydande skillnad på träningen ,jag svettas faktiskt i hårlinjen,något jag aldrig gjort! Och sen har andra slemhinnor också börjat vakna vilket har underlättat  en hel del i mitt privat-privat liv kan man säga.
Alla ni tjejer som känner igen att just den slemhinnan inte funkar borde pröva dessa ett slag och se vad som händer. Slipp ständiga svampinfektioner och  andra torra tråkiga händelser:)!
Det var allt för naturapoteket denna gången,återkommer om mer senare i programmet!

Inga kommentarer: