Sidvyer, senaste månaden

måndag 20 juni 2011

Nattljusolja!

Jag har kämpat som ett djur på senaste tiden mot trötthet som är helt överväldigande. Har liksom inte riktigt känt på detta innan men att somna på träningen är inget jag någonsin trodde jag skulle göra i mitt liv. Desperat tog jag tag i det och frågade på naturapoteket efter något som kan hjälpa och Nattljusolja var svaret. Efter en knapp vecka har tröttheten gett vika!!!!
Det är så otroligt värdefullt för mig att jag  inte kan beskriva det,så detta måste jag dela med mig av:)

2 kommentarer:

Shirine sa...

Wow, fantastiskt att det funkar!!! Springer genast ut o skaffar mig samma!

Jennygumman sa...

Kan det vara det jag behöver, sitter ibland och nästan somnar över patienterna... :D jag ska minsann också ut och köpa.
Tack för tipset, som sagt gillar ditt tips om balsam metoden också sprider det vidare till alla jag känner.