Sidvyer, senaste månaden

måndag 7 maj 2012

Brun brun brun

Jag har fått ge mig! Jag är inte längre blond. Tyvärr,jag tycker nog att det är den hårfärgen jag föddes med och den jag borde ha,men kroppen säger annat! När jag blev ca 14 började jag bli brunhårig helt plötsligt,och sen dess har jag kämpat med att blondera mig samtidigt som jag desperat försöker undvika att tappa håret. Nu började det växa ut ännu mörkare än förr och bara 2 veckor efter att jag blonderat det sist såg jag ut som värsta polacken!
Jag trivs ganska bra i brunt ändå,ska bara hitta exakt rätt ton,men detta funkar. Det får funka. Ett huvud fullt av svinto är inget jag trivs med mer. Det hade varit så gutt att vakna en dag med brunt glansigt hår som faller av sigsjälv så fint och  mjukt. 
Vem försöker jag lura.

4 kommentarer:

Paul sa...

du klär nog i vad som helst. Mörk rött hade nog varit jättesnyggt :-)

Marita sa...

Du är så vacker i den färgen också. Och jag é såååå avundsjuk på ditt hårsvall - mitt är bara tunt halvlångt fjun som slickar sig runt hoed.....

Sis sa...

Du är ändå den vackraste människan jag känner!!! Din utsida speglar din insida :)

Simon Rippon sa...

You look fab, it really suits you!