Sidvyer, senaste månaden

lördag 19 maj 2012

Tack gode gud för smink!!!!!!!!!!!!

Ja kära läsare,jag utelämnar migsjälv rätt rejält här,men skiter ju lite på det. Såhär ser jag ut om ögonen numera,varje dag. Feber varje dag och allmän sjukdomskänsla. Hoppas att min läkare kan ta mig på allvar och ge mig de proverna jag  behöver. Detta är alltså kopplat md min ledsjukdom INGET smittsamt;)
 Jag tackar gudarna att det finns smink!!!!!! jag hade förfan skrämt livet ur mina kunder om jag kommigt osminkad till jobbet!

 Och,,,Idag var det grönt ljuse att få träffa frugans och Stefans  knyde! Han är verkligen väldigt väldigt liten;) Bebisfobi som jag har så var han faktiskt ovanligt ofarlig,och skrek inte mycket alls ,iaf inte när jag var där;)


 De är verkligen verkligen väldigt små,men ändå så perfekt skapade. Små små naglar och små små fingeravtryck. Lite fantastiskt:)
 Och jag fick hem mannen från Emmaboda,och vi kan konstatera att solen tar även där;)

4 kommentarer:

Vera sa...

Jag lider verkligen med Fredde! Mendet är ju snyggt..om man behåller tröjan på. ;)

Wiking sa...

Fan vilken skön solbränna

Åsa TJ sa...

AJ på för solbrännan!

Mys för bäbisen! Ja de ÄR små! Tänk så små de då är när det bestämmer sig för att komma ut massa veckor tidigare, DÅ snackar vi pyttebebisar!!!

Gunilla De luxe sa...

Tack gode gud för hårnålar och snusnäsdukar.. Jag har fått eksem runt ögonen så smink är inget alternativ längre, kliar bara ännu mer då. Men får jag piffa till håret och knyta en snusnäsduk runt det så blir jag glad igen =)