Sidvyer, senaste månaden

lördag 5 maj 2012

Dåliga Rock´n Roll tatueringar;)

För att pigga upp er morgon har jag hittat en sight som listar lite bad rock´n roll tattoos,och jag måste säga att jag garvade ihjäl mig!Vi börjar mjukt med Axl Rose  på ryggen,och till tatuerarens försvar så har personen solat sönder honom totalt,MEN det är inte anledningen till Axls smått downsaktiga drag,inte heller drogernas fel.
 Hihihihi jag missae faktiskt att läsa texten först,eftersom jag stirrade på killen överst;) hahahahahahaha jodå det ska vara Green Day

Här har vi ett brilliant exempel på hur det SKA och KAN se ut jämfört med hur det IKKE ska se ut! James Hetfield ggr 2. Då kanske ni säger "Ja men hos så duktiga tatuerare får man aldrig tid",,,nä då är det bättre att spara de pengarna och gå på konserten,eller köpa albumet istället;) Notera de 6 fingrarna på redneck-James varianten;)
 Hahahah här har vi sångareni Nickleback på en röv,,,enough said.Kan vara läge att skriva det under så man ser vem det är dock,,

Nikki sixx här. Notera att det är den stolta tatueraren som med behanskad hand håller upp bilden brevid för att leta efter likheter.Inte ens frissan,,,

Teddy Boy behöver jag väl inte kommentera,,,han kan få  göra det själv.
 Och vi avslutar med en R.I.P  tattoo för Dimebag Darrel,,det var ganska ok skrivet faktiskt,,,men det var också allt.

2 kommentarer:

Ela sa...

Det är ju snyggt att James har liite för många fingrar på den dåliga versionen ;)

stefan sa...

Ser ut som om nickleback sångaren håller i en penisatrapp!