Sidvyer, senaste månaden

torsdag 17 maj 2012

Hur man gör en tavla


Såhär föds en 150x150 cm tavla,,man bara kladdar.

 Laddad med en massa seriemördardokumentärer kladdar man på lite som man vill,,testa,det är underhållande! Lägg märke till att mitt i allt började hon flina,,det störde mig enormt.
 Lisa frågade en gång (och jag glömde att svara) vad A:et stod för ,och det står för absolut ingenting. Tråkigt va? Har inga djupare tankar kring mina tavlor tyvärr,denna påminner mig dock hela tiden om Prag,,



Inte mer än att man kan säga SJUSSTA LÖKAR!! 
 För att visa  hur stor den är hjälper Otto till!


Så alltså,medelstor birma i sina bästa år ,lite nojjig men med vackra blå ögon och ett jämnt humör. Lite större än en sådan är tavlan.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Den e så sjukt snygg så att man själv blir sjuk. Önskar att man själv hade kunnat få till nåt sånt. Kan inte ens göra streckgubbar som ser ok ut.

pezze sa...

fy i helvete vad du e duktig... :O
e positivt avis på ditt talang... :)

lika bra jag kastar ut mina tavlor.. :P

Maja sa...

Åhhhh! Fiiiin!

Maja sa...

Åhhhh! Fiiiin!

Rocklisah sa...

Roligt att se den nya tavlan, blev grym :) förövrigt diggar texten i bakgrunden...känner igen den från A haunting in Conneticut :) Och ja, man får lite Prag-feel men sen älskar jag den staden! :)

jen. sa...

fan va mögiga håsor ;)

Paul sa...

Får en känsla av rumänien, transylvanien:-)

Caroline sa...

Fluffdjur! Vilka fina färger hon har =)
Och tavlan är förstås grym den också, älskar hennes horn. Jag blir så sugen på att måla stort igen, är det akryl och duk du använder?

Stina sa...

det är minsann acryl jag målar i:) och hossorna var nya på morgonen,sen går man i studion och får svarfärg på fötterna,därför;)