Sidvyer, senaste månaden

torsdag 3 juli 2014

Psoriasisgåva!

Vavavavava!?? Idag dök detta upp på posten,och jag blev helt varm av den lilla lappen som låg med i kuvertet"En hjälp på traven för att gå barnet i sommar,bästa hälsningar Dermalex"
Jag har inte beställt detta utan helt enkelt blivit lyckligt utvald att testa denna kortisonfria psoriasis smörja. En salva för hud och en gel för hårbotten MED pip!! Har testat några andra men ständigt undrat hurdan de tänker när de har en pyttepip som knappt funkar till hårbottengrejerna,men här är den lång och bra. Ska bli intressant att se om det funkar på mig. Alla psoriasis patienter har sina olika kurer,på mig har inget hittills fungerat mer än 4-5 dagar ,sen SKITER min kropp i  vad jag än smörar på och blommar upp i charmiga blålila fjälliga områden som kliar tills du går sönder. Charmigt ?Nä.
DNA överallt?:ja
Skämmigt?:Ja
Sova?:va?
Håravfall?:jajjamän.
TACK Dermalex,varesig det funkar eller inyte,jag tar ALLT,jag testar ALLT för att få lindring!!


2 kommentarer:

Dermalex sa...

Härligt att du gillar! :)

/Dermalex

Jenny sa...

Har också haft förmån att prova Dermalex och tyckte det var bra, för min del så får jag också variera då kroppen efter en tids användande av olika produkter säger stopp och inget längre fungerar.
:)
Ha en bra dag!
Mvh, Jenny
levamedpsoriasis.blogg.se