Sidvyer, senaste månaden

tisdag 14 oktober 2014

Faces of New York

I Varje längre blogginlägg behöver jag oftast en sektion som kallas faces,för på många bilder ni inte får se av olika jävligt bra anledningar så dyker där upp lite oväntade miner,,här följer veckans lågvatten;)

 Inte så mycket faces här men när du 6 lösklädda brudar att hänga på,,varför hänger Virus och Sköld på varandra?

Favorit i repris,en vit seriemördarmin bakom de sjukt uppstyrda flickorna



 Moget,,,nä men förbannat jävla roligt
Ah man blir ballögd å all den mauden!
 A kodak moment tills Vera dyker upp,,
 Seriemördare ala sneaky bitch,,

 Som en döende struts i motvind allas våran Cissel

 När man är såhär rund i huvudet,,,det är DÅ man plötsligt ska lägga ner sin kycklingklubba och säga nej.
 Kapten njuter,Virus not so much,,,

 Kan vara att jag luftsjunger här,,
 Fallande retard kallas denna posen,,har arbetat ett par dygn på den. Jetlag och lingondricka hjälper till.

 Jag vet ointe om hon ska pussa eller spy björnatofsen i huet?
 Och fy fy fan,jag trodde inte någon så vacker kunde se så satans vilse i pannkakan  ut!!!
 Denna björnen fick stå ut med för mycket.
 Bästa Steven Taylor looken,,,inget jag skyltar med i vanliga fall,,

 Tack för titten televerket. Och så glöm förstås inte att man kan beatboxa med gatuskyltarna i storstan!
Wait,,,the länk

1 kommentar:

Marita sa...

Kapten Fredrik ser ut till att vara sprickfärdig av lycka tillsammans med Hootersbrudarna :)