Sidvyer, senaste månaden

torsdag 16 oktober 2014

Rivstart efter New york!

Vi går ut starkt efter veckan i New York med att färdigställa Tommys enduro Eddie. En variant på Trooper Eddie fast utan flagga och sabel,Tommy slåss hellre med en hoj ,så däcket var mer passande. Däck och lera it is!
 Sen kämpar vi vidare på Henriks lååååånga långa arm,och det känns i detta läget som om vi inte kommer någon vart alls men så kommer man alltid till ett sådant läge i en helarm (iaf jag,detta är Henriks första tattoo så för honom händer det säkerligen mycket) där man tycker man står och stampar. Kundens smärta och min hastighet spelar ju såklart störst roll i det hela,i nämnd ordning,så det är inte mycket jag kan göra åt min känsla att jag borde kunna göra en helarm på 3 dagar (absurdt tänkande,men man pressar sig gärna för kundens skull,vill alltid hinna längre) Nå,det går iaf alltid framåt,ytterst sällan bakåt!

Inga kommentarer: