Sidvyer, senaste månaden

lördag 30 maj 2015

Tattoos och mer håravfall!

Ja en massa jobb har det blivit mellan turerna,och Pia som kommer lååång långt uppe från norra sverige fick äntligen sin rygg fixad och påbyggd. Att hon skickade ett helt kuvert med FOTOGRAFIER av bilder på datorn gjorde att jag bara inte kunde säga nej till detta jobbet;) Alla sätt är bra utom de dåliga!
Kajsa ville ha e slända/fjäril på baksida arm precis ovanför armbågen,och så blev det! Kajsa är här vansinnesbrun  så färgerna blir lite softare :)

Sen kom Jan in för fortsättning på den grafiska armen och ett grafiskt porträtt av sin mamma. Ett hysteriskt roligt projekt för min del:)
Sen har vi fint folk från Norge som dök upp och fick sin makeuptattoo. Jag fick lära mig en massa roliga norska ord och olikheter våra land emellan. Tror Norge behöver få sig ett besök!


 Sen hoppar vi till lite hårförlust. Jag tappar långt över 100 hårstrå per dag just nu och har faktiskt helt släppt paniken över det,jag orkar  helt enkelt inte noja mer. Det verkar dock som om en hel del babyår har börjat visa sig,men det kan lika gärna vara inbillning,vi får se helt enkelt!

Provsvaren från Nova kom och jag har finfina värden på allt,så sköldkörteln ska det tydligen inte vara. Ett annat brev från Nova avslöjade en massa i min lever de inte riktigt kan räta ut och nya prover ska tas om 3 månader. Med all säkerhet en godartad massa,men det kan vara den jag känner av lite då och då. 
Har pausat lite från hårbehandlingen och får rannsaka mig rejält för att se om jag vill dit igen,lite mer info om det kommer när jag redat ut mina tvivel. 
NU kan sommaren komma,,är rätt trött på att frysa precis som alla ni andra:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har ju inte bara ett järn i elden, kan inte håravfallet ha nåt med din stressnivå? Känns som den borde ligga relativt stabilt högt?