Sidvyer, senaste månaden

onsdag 16 december 2015

Köket är DONE!

Sådå!! Igår hände det,,igår bli köket färdigt!  Tja ,färdigt och färdigt,men nu är det någon kvm fog kvar,och det SKA göras,,det är inget snack om saken.
Igår monterade vi vår köksfläkt då, och förutom de sakerna jag måste få hjälp med som el och vatten har jag nu gjort  det mesta själv i köket. Kapten har fogat för det kan mina händer inte ens tänka på,och tyvärr fick han det tråkigaste jobbet då,men jag lovar att jag tar något annat av hans tråkiga avslut!


 Svårt att få en bild av rummet  då det är mongostort ,men här ser ni matbordet som stod kvar i huset och en fet katt,,en fet Katt dom har greppat att man kan leva inomhus for ever and ever utan att  behöva gå ut,bara äta och dricka och skita på LÅDA!! Det ska ändras på.
 Och från matbordet med köket till vänster om er här tittar man bort på soffan och den lilla lilla TV:n:/  i ett normalt rum hade den set ut som en reklamskylt vid en flygplats ,men i detta utrymmet fungerar det väldigt bra!  Ikväll ska jag ta en bubbli och se om jag kan ladda up den  åt er:)

1 kommentar:

Paul sa...

riktigt nice.