Sidvyer, senaste månaden

torsdag 24 december 2015

Lillejualfton prövar man skinkan!

Lillejulafton blev en något udda sammanslagning av BK middag med vin myskläder och julmatlagning inför julafton! Funkade skitbra. Alla iförda mysisar kogade skinka och tillverkade Jansson och annat bestyr som hör julen till,,det mesta var ju redan gjort sedan innan,det var bara koordinationen av julaftonen kvar!

 Herrarna provsmakade skinka och vi satt vid köksön och provsmakade de olika vita vinerna;) Måste göas det med!°
 Efter en lång härlig sovmorgon  var det kaffe i köket och iväg på en sista träningsomgång på Breeze. Jag har inte tränat på ca 2 månader eller mer eftersom jag inte haft tid,och det känns som att  det är tid att byta gym.  Efter Nyår tar jag en titt på Ystad Rehab och deras fantastiska lokal,det ska bli mycket intressant. Efter dagens träningsomgång lär jag inte kunna gå imorgon,och det saknar jag,att fullständigt ta ut sig och faktiskt känna sig värd vinet och maten till helgen.
Nu ska det firas Julafton här hemma och jag återkommer med resultatet av den för  mig unika upplevelsen;)


Inga kommentarer: