Sidvyer, senaste månaden

söndag 1 januari 2012

Bilderna jag glömde i telefonen.

Lite foton som trillade efter i kameran. Som sagt gick jag all in i på kläderna ,och det innefattar nytt under. Supersnyggt set på Lindex,billigt och bra i reatider ,och så får man chans att visa hur brydig man blivit över axlarna av Vipr/indoboard träningen. Där har jag sett den största förändringen,förutom en grym balans som gör att jag inte kan åka bil eller karusell så bra;)
Skolefröken looken undertrycks av Himbrandts glasögon,,,måste skaffa mig större svartare inser jag.

Kapten ser lika förförande ut som alltid i dessa,,,

Till skillnad från när man sätter mina på dem,då får folk genast en tysk look,som säger Volker från stadsuniversitetet,dricker mycket the och studerar tysk folkpop?

Och så fick jag en chans att studera familjen tillbehörs tillbehörshyllor.Det är,,,,skrämmande samtidigt som det är ,,,intressant;) 

Inga kommentarer: