Sidvyer, senaste månaden

fredag 20 januari 2012

MIn älskade puff

Otto är speciell,,han har ett något anorektiskt sinnelag där han kan lukta på mat ,börja drägla och sen springa sin väg,dvs en ätstörning. Vi har hittills inte hittat mer än 2 saker han velat stoppa i sig merän kattmat(kattmat om vi inte ser på) och det är vitt toblerone och vaniljglass. Dessa har han smakat på 2 gånger,lite försiktigt, sen vägrar han dem med.
Igår satt jag och åt nötter och torkad frukt i soffan,Otto kryllade upp sig brevid,och fick plötsligt ett enormt intresse för just cashewnötterna!!?? Han vräkte i sig 3-4 stycken och var väldigt nöjd,och så vitt jag vet har de inte kommigt upp heller (han spyr upp det mesta).
MYCKET skev katt indeed.

4 kommentarer:

Malin sa...

Hahahahaha, han ser så rolig ut =)! Blir så glad när jag ser en bild på honom.

Catja sa...

Jo, absolut Malin, jag håller med :)
Och så äter han cashewnötter....!
Vi hade en katt som gillade espresso & chips (??)
Catja

Malin sa...

Å min gillade ostbågar å syltlökar! =)

Anonym sa...

Ja, dom e allt konstiga ibland, våra älskade misar. Min ene äter russin o den andre bara kelar me sitt kattmyntagodis. Han verkar inte förstå att de går att äta.