Sidvyer, senaste månaden

onsdag 4 januari 2012

Hammenhögs Gästis

Vårt favoritställe Hammenhögs gästis ,som drivs av en liten familj från stockholm,genomgår just nu en kris som jag inte i min vildaste fantasi kan föreställa mig hur det är att genomlida. 
Pappa Staffan har fått Cancer och genomgår just nu ett stamcellsbyte (iallafall enligt sista blogginlägget) vilket int alls är enkelt på något sätt.
Det är otroligt roligt att läsa Staffans syn på det hela,hur han istället för att ojja sig för sin egen skull koncenterar sig på hur läkarna och staten sköter allt detta som i dessa pressade tider ska fungera.
Jag grät ändå,men hoppas av hela mitt hjärta att Staffan klarar detta. 
Om någon kan, kan han,,,
Läs hans blogg och se hur denna fantastiska man dealar med den största livskrisen någon faktiskt kan genomgå.

2 kommentarer:

Cancer i blodet. sa...

Tack söta Stina. Det är gott att veta att någon tänker på en när man ibland halkar in i "det stora hemska".

Stina sa...

klart man tänker på dig!!håller m alla tummar och tår att du och krokusenn ska blomma!!!