Sidvyer, senaste månaden

fredag 13 januari 2012

Mödis Ros!

Micke kom tillbaka efter kalla tassar och funderade lite på att bygga på sitt ankare,och jag hade planer och HAR planer för hela hans revben eftersom han är OTROLIGT smärt tålig! Då får man passa på! Denhär är inte färdig på minst en sittning till,Micke ska bara komma på vilken sjusst låt han ska skriva på revbenen;)
På en helt annat ämne fick jag idag svar av företaget jag köpt min laser av. Jag har ju fått skicka tillbaka maskinen för att den slutade fungera på mina kunder (vilket minst tre av dem kan vittna om) och det är otroligt pinsamt och känns oproffsigt.
Nu heter det att det inte är något alls fel på den,,,Ja jag hoppas ju att det är som de säger och att jag får tillbaka ett helt ok lasersystem,men jag har mina tvivel.
Det KAN inte vara meningen att man ska lasra folk i 5 minuter sen ska den funka sådär?

1 kommentar:

Sis sa...

Fortsätta kämpa mot sånt! Men fan, det gör även mig förbannad. Det är som att ju dyrare destr mindre chans att det funkar och desto större risk att det bara blir ett rent helvete när man ska reklamera. Men ge dig inte!!!