Sidvyer, senaste månaden

torsdag 19 januari 2012

Fågel igen!!

Vi arbetade vidare på det bananformade utrymmet Maja hade kvar på insidan av armen och enligt damens önskemål blev det en fågel och ett par körsbär:) Jo det blir en del fåglar,men de är ju så satans gulliga!
Sitter och funderar på en del motiv jag vill göra,och jag funderar på om jag inte ska lägga ut ett par på bloggen i  närheten av bokningsdagen så folk kan kolla upp motiven och välja lite?
mmmm,,,,mitt första vilja göra är en räka,,,

1 kommentar:

ScrappyFairy sa...

Hej Stina! Det var ett tag sedan men du kanske kommer ihåg mig. Jag har inte gett upp hoppet om att få "Blomman" tatuerad på mig. Hon lever fortfarande, är 18½ år men hon sover nästan hela tiden numera.

Har sett att det numera är mail som gäller för att försöka göra bokning hos dig, så jag skriver ihop ett enl anvisningar och skickar kl. 00.00 den 3 feb. Är det lokal tid som gäller, eller ... *flin*. Tänkte du skulle få chansen att tatuera en katt som omväxling till alla vackra fåglar. Hälsningar Pia Arnselius... Robert Höglund hälsar till dig också.