Sidvyer, senaste månaden

tisdag 24 januari 2012

Ellen in the Raw!;)

Vilken dag,, jag har tyvärr inget bra foto på dagens jobb,kameran ville bara inte fota Marits arm på ett ok sätt där hon inte såg ut som hulken.
Kapten beställde sushi,och eftersom sushi nu på gågatan har stängt så fick jag ta tag i det och göra egna. Har aldrig förr hittat på något sådant,men älskar en utmaning och undrar lite hur svårt det kan vara liksom.
Det var det inte,,,det är fortfarande meningslös mat. Min hjärna vill fortfarande ha varm mat på kvällen.
 Och  så Ellen,,,finaste underbaraste Ellen,,så orolig hon var inför kyrkobilderna eftersom makeup inte skulle läggas av henne själv. Jag sa åt henne att ZsaZsa vet vad hon gör och att det inte skadar med mindre smink ibland;) Och jösses vilka foton,,, Köp Ztattoo för hela reportaget,,,,,drägel!







8 kommentarer:

Sis sa...

Säger det igen... FANTASTISKA bilder!! Eloge till personerna bakom OCH framför kameran! Älskade bilden där hon sitter och ber!!

Paul sa...

hon är otroligt vacker, och bilderna är jätte fina

Maja sa...

1.Jag älskar dig för dina ord om sushi.
2. Alltså den Kvinnan (Ellen), Jag. Dör.
Och Z Tattoo... Äntligen kvalitet. prisad vare gud!!

jen. sa...

äntligen ser man exakt hur vacker hon är i ansiktet oxå tack vare mindre smink. awesome chick!

Malin sa...

Hej Stina!

Bara en fråga, när det är bokningsdax, kan man då önska t ex en lördag i september???? Eller har du en tidsram?

Som jag längtar, för jag kommer ju bli en av de 417 som mailar dig ;)

Mvh Malin

P.S Bilderna e sjukt snygga!!

Stina sa...

Malin: Man kan önska det är ju alltid öppet för önskningar,men om jag kan ge dig en det är en helt annan sak. Tiderna går så fort att jag inte har någon kontroll över det.

Henric sa...

Fan Stina, ska inte du vara med i en blaska snart? Du har kroppen, och nu också tatueringarna ju!!!
Sjukt najs bilder.

fiffi sa...

så fantastiska bilder på en mycket vacker tjej, sen att hennes tatueringar....Helt min stil