Sidvyer, senaste månaden

onsdag 18 januari 2012

Utan bedövning i Tyrolen


Jag fick ju byta tandläkare eftersom tandläkarhuset i Hörby bytade ägare,och därmed så var det inte lönt att köra hela den vägen ,även om det bara är en dag om året,så jag jagade rätt på en ny tandläkare i Ystad.Jag fick tipsat om Ystad tand och implantatcenter och testade! Det resulterade i upptäckten av en spricka i min tand,något jag inte var beredd på (man blir bortskämd av åratal av inga hål) så idag skulle den lagas. Lite smått nervös var jag,men fördelen är ju att jag inte alls kände av felet och därmed troligen inte skulle ha så ont vid borrning. Jag satsade utan bedövning och det gick toppen:)Är lite öm där nu dock,men jag antar att det var för det bästa. Grymt trevlig personal och lokal,så detta rekommenderar jag defenitivt:)
Min tandläkare är killen i mitten.
Varför blir man tandläkare?

1 kommentar:

Sis sa...

Ser ut att vara en väldigt kompetent tandläkare må jag säga ;)