Sidvyer, senaste månaden

tisdag 11 november 2014

Det man inte vet att man saknat,,

Jag trodde att jag inte skulle få en present av Kapten från USA resan,,jag har svårt att komma på ngt jag vill ha ,och när de andra fruarna radade upp listor på vad som SKULLE köpas satt jag som ett frågetecken och kunde inte komma på en enda sak jag vill ha?
Konstigt hur man inte vet vad man vill ha förräns man får det;) Igår kom Kapten hem med ett skabbigt paket/skolåda,,,men I skolådan <3<3<3
Min alldeles egna Mikael Kors  väska! Fi fasen,det är kärlek:)!!
 Tydligen har Katt kommit över att sura på chefen och fullkomligen KASTADE sig över honom igår när han kom hem. Med tanke på att hon i vanliga fall är mer piraya än katt är detta så minnesvärt att det måste fotograferas. Vi tar fram de fotona när hon är som vanligt igen,i utpressningssyfte och för att tro att vi faktiskt har 2 katter,inte en birma och en huggorm.
 Imorse satt jag 3 timmar på radion  varav 2 med finaste Emma! Har inte riktigt fattat att jag saknat medarbetare så illa som jag faktiskt gjort,som nu när jag kommer till radion på morgonen,blir helt glad när Carlos (musikchefen) dyker upp på morgonen,och såklart Emma, allas våran triviauppslagskvinna! Tillsammans kommer vi att få Calle att abdikera och krevera,ta tex de uppkommande planerna på att  klä Calle i Drag? It will happen,,oh yess,,,,

Inga kommentarer: