Sidvyer, senaste månaden

måndag 3 november 2014

Gräsanka och radioskval

Kapten har åkt till Texas och lämnat mig med migsjälva att reda mig ,och då händer följande! Fåglar tillkommer,,,



 ,,,och jag kastades in i den pyttelilla voiceboxen på andra våningen,crashcourse i att spela radioprogram och redigera så att allt matchar,inte blir för långt (2,23min +,förlåt Calle och Carlos) och inte låta som en manodepressiv praoelev på pappas jobb?
Det är magiskt hur mycket mikrofonen sväljer i fråga om små humörsvängningar i tonen,så man får liksom ta i. Svalde muffen ett par gånger,men sådant är livet som radiopratare!

 Är ganska säker på att jag inte sa ett enda tjhönsord  och inte alldeles för många kryddade ordva,men så kan jag nog bli förvånad själva på söndag kl 21.00 ,103,9 .
Jag lajvar alltså inte MEN man kommer att kunna kommentera och diskutera med mig live på facebook om ämnet,det kommer alltså att dyka upp en status där lagom till programmet:)
 Join me why dont u?


1 kommentar:

Simon sa...

Excellent! I will tune in on Sunday.