Sidvyer, senaste månaden

fredag 25 september 2015

Amen ett par höga klackar eller var det en vandrande utomjording??!!

Ja jösses jävlar,,att ett par klackar kan orsaka så jäkla mycket ståhej har jag svårt för att greppa?? 
Tänkte gå in ett par traderafynd idag och knödde på mig dessa små snyggingarna för en lagom promenad till konsum och tillbaka. 
Jag tror att 5 tanter stannade upp och blängde(läs brände hål i sulan med laserbitterblicken),bara en övermänsklig ansträngning stoppade dem från att skaka missnöjt på huvudet,,ett helt gäng män stannade upp,,pausade lite genomskinligt ,,lät mig gå förbi och sen följde efter babblandes sjukt diskret,arbetare som bara precis slutar göra det dem ska och ballglor,barn som stannar sina mammor och påpekar klackarna,,,
Inte trodde jag att ett par höga klackar kunde vara så uppseendeväckande??
Började kolla min kjol efter hål runt köttrosen eller något annat pinsamt som skulle kunna hängt med,typ trosor el liknande (ja fråga mig inte vart de skulle komma från,men det har ju hänt )
Intressant ,,mycket intressant.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga skor. Högklackat lockar alltid blickar till sig.😉😉

Marita sa...

Snygga!!!Låt dem blänga hahahahaha

Paul sa...

jag hade också stirrat :-)