Sidvyer, senaste månaden

måndag 10 oktober 2016

Titties and beer,,

OBS,,det är inte tuttarna på bilden som har skrivit brevet,,(ingen under 35 kommer att förstå)
Nya moln på horisonten då då,, i väntan på andra tiden hos gyn för att möjligen få reda på vad det är som finns på äggstocken  så har nya "roliga" saker seglat upp.
I ca 4-5 månader  har brösten gjort förbannat ont. Första månaderna jag märkte det tänkte jag inte på det,,springer man inte stör det väl inte. Med tiden har det blivit mer hela tiden och inte bara en gång i månaden . Jag har ju en äggstock kvar så min kropp tror fortfarande att jag kan få barn och har ägglossning och signaler för mens,,,jag slipper bara helt enkel all skiten.
Nu börjar det bli lite tramsigt ,och igår slog det mig att högerbröstet har blivit större än det vänstra! 
Testade med en skål för att se om jag inbillar mig,,det gör jag tyvärr inte. 
Så min kropp tror uppenbarligen att jag antingen är gravid eller att jag ska amma!!?? Det kan förklara de massiva anfallen av finnar i nacken(av alla ställen) som plötsligt infann sig efter cystan sprack och melasman(även kallat gravidmask).
Inom en månad är det tid att hälsa på i Simris igen och tiden kan inte gå fort nog faktiskt. 
Är inte orolig, bara nojjig.

Inga kommentarer: