Sidvyer, senaste månaden

fredag 8 juli 2011

Ett bra böl förlänger dagen,,,

Jag är så satans ful
 osminkad och bölandes att det borde vara kriminellt,,,men,,,det är exakt så jag känner mig idag. Helt jävla hopplös. Kände det igårkväll,men inget kunde förbereda mig på morgonens tillstånd.
Jag kan säga som så,käken,vänster fot,höft och handled är de som INTE är påverkade. Resten,HELA ryggen inkluderat  är som en stor bultande massa som vrålar åt en för varje steg att inte använda dem. HUr fan gör man det med ett eget företag?? Hur FAN gör man för att bevisa detta för läkaren?? Ska jag vänta på att svullna mer än såhär  för att det ska synas är det en idiots uppdrag. Feber i 5-6 kvällar innan detta ,,,nu går jag på prednisolonen och hoppas på det bästa.

14 kommentarer:

Niklas sa...

Men du...hur går det? Ta hand om dig. Ser fram emot den 1:e. Mvh.Slöjdläraren

Ann sa...

Om vi alla visade hur vi ser ut när vi bölat hade du inte tyckt att du var så ful längre! Du är inte ensam om den kriminella looken! Modigt dock att visa en bild av det! Hoppas din dag blir lite bättre! Kram

helena sa...

Amen Stina, såhär får det ju inte gå till. Varför i helskotta gör inte läkarna något?? Hoppas din dag blir lite bättre, sådär får man ju för fan inte må.. :(

Jessica sa...

Det är ju när man ser ut sådär som man är som vackrast. Kram

Mirijam sa...

Åh fina, fan vad sugigt! Hoppas det blir bättre snart, och att de jävla läkarna kan styra upp det här! Kram

Maja sa...

Du är fan snygg bölandes eller obölandes ochd e dagens sanning. Dock gör de så jävla ont i min själ när man hör du du mår och vad du behöver stå ut med. Fy fan. Kan inte i mi vildaste fantasi föreställa mig hur de är.

Paul sa...

men Stina! Alla vi som träffat dej i verkligheten vet ju hur söt o sexig du är. Man är j själv inte någon Brad Pitt

Stina sa...

Tack alla ni,,,jag kämpar på för att kunna fortsätta jobba,,hade man bara varit anställd hade detta varit såååå enkelt!

Matilda sa...

Kram!!!

Anna Hellblom sa...

Stina, det gär ont i mig när jag läser om din smärta...

Jag hoppas att du får den hjälp du förtjänar och MÅSTE få!

Önskar att jag kunde hjälpa dig..

kram

Emma Hammar sa...

Åh jag vet exakt hur du känner dig!!! Tro mig! Det är fan inte kul någonstans :( Fäller tårar för dig Stina. Hoppas du får rätt medicin, så att du mår bättre. Stor styrke kram!!

schmut sa...

Vågar du ta det till media så gör det. Lite kvällspress brukar få saker att hända. Ja det eller mycket pengar.

Anonym sa...

Sjukt vacker även då du gråter! Men snälla, ta detta till media nu, det går ju alltid att vara anonym om man inte vill gå ut med vem man är.

Åsa o Martin Bauhn sa...

Älskade Stina!!

Ingen skall behöva må som du!
vill hålla om dig hårt och länge och be alla politiker/försäkringskassor hoppa så långt det bara går.

För mig och hela familjen är du helt enkelt bäst och oavsett med smink eller rödgråten är du en stor stjärna för oss!
Alla våra tankar och kraft till dig! KRAMAR Åsa och Martin