Sidvyer, senaste månaden

torsdag 21 juli 2011

Mats Wiggosson

Istället för ett glatt inlägg om Pelles tatuering idag fick det tyvärr bli något helt annat,,,
En bra bra klasskamrat och polare från förr,en jävligt fin och mjuk människa har gått ur tiden,av eget val.
Mina minnen av Mats  Wiggosson är bara fina,från klassrummen till 16-åringsfestandet .
Jag har alltid vetat att Mats var en vemodig själ,men trodde att det skulle lösa sig med åren. 
Bara för någon månad sen funderade jag på hur han hade det.
Nu vet jag.
Tack för lånet av brallorna Mats:) Jag tror du har det bättre där du är nu,och jag vet att det inte var meningen att lämna oss ledsna,men du underskattade nog ditt värde igen,,
Kärlek till dig. 


Lånade bilderna av hans vän Tobbe Kristiansson,,tack för ditt fina album!

1 kommentar:

Elin sa...

Så fint. Tänker på familjen o vännerna...