Sidvyer, senaste månaden

måndag 4 juli 2011

Statusuppdatering för Reumatikerna.

Lite uppdatering för egetbruk:)
Har pausat från Brufen Retard i 3 dagar nu eftersom jag blir extremt yr av den och hahahaha jag kan knappt tro det men jag har fått Tinnitus!!;) Har inte besvärats av det på hela den tiden jag tatuerat,och nu plötsligt dyker det på mig helt plötsligt;) Nåja,tramsiga bieffekter jämfört med Salazopyrinet.
Min nedre rygg är extremt smärtsam nu,fingrarna blir stadigt värre och höften väckte mig för första gången förra natten. Käkarna blir stelare med och knäna har börjat svullna med. Ja ganska mycket samma som innan men knän armbågar och handleder är med inblandade.
Händerna har dessutom börjat fastna  när man gymmar,och det är svårt att veckla ut dem igen.
Jag är extremt tacksam för att jag inte fått  magsår iaf,och lever gott på det:)
Har haft konstant ont i svanskota och nedre rygg ett bra slag nu och oroar mig lite för att det ska sabba den delen permanent,eftersom jag helt enkelt inte får någon hjälp. Jag tränar nästan varenda dag och det håller de värsta symptomen borta,men det vore väl FAN om man skulle behöva sluta träna bara för att  bli sämre så man kan få hjälp och rådet  att börja träna!!
GOD DÄMNIT!!!!

1 kommentar:

Neko sa...

Ah, det härliga klassiska moment 22 . . . :(