Sidvyer, senaste månaden

tisdag 5 juli 2011


Jag har varit slö på att blogga på ett par dagar så här kommer det lilla jag har sysslat med! ;) MIn syster som ylade som en prärievarg  första gången hon blev tatuerad  har tydligen glömt hur det kändes ,så jag fick fortsätta som jag ville;) En massa Emla,ett par Ipren och en sjö av bedövningssprey sen var det  färdigt!


Och idag kom den übersköna fröken Ellen och fick en stor pjäs på ett liiitet litet ben och som alltid babblade vi bort hela dagen,så illa att tillockmed Per flydde fältet(fast så ovanligt är inte det)
Färg nästa gång då,och det ska bli en helvetes massa!!
Ellen gästar just nu på Zoi tattoo så passa på att få grymma tattoos när det finns chans!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

så fiiint!

Oskar sa...

Det funkar alltså att köra med emla eller dylikt innan gaddningar ? Även på insidan av armen ?

Stina sa...

jadå det går jättebra att ta emla innan.