Sidvyer, senaste månaden

onsdag 28 mars 2012

Cortison och facehuggers

Vi gjorde klart Jennys Facehugger idag,en hyllning till den passionen vi har för Alien 1,2och3 (fyran räknas inte,pajjiga jävla fransman till regissör!!) 
Ett riktigt roligt arbete som jag lite hoppas på att få fortsätta på med lite bakgrund,får ta det med Jen.
Lite reumatikerstrunt(tycka synd om strunt)
Jag vaknade imorse med underarmar stela som kalla rökta fläskfiléer. Fotlederna vill inte heller vara med alls,trött som ett as frusen och lite febrig. Jag är rädd för cortisonet,men jag tror jag måste ta en treveckors kur nu för att inte sjunka längre ner i fördärvet.
Skräcken är nu att inte kunna jobba ordentligt på morgonen,,,träningen får vila när jag mår såhär,men jobbet KAN inte vila. Jag håller tummarna för att detta hejdas nu ,,cortison,,inte cortison,,,plö.

1 kommentar:

Josefine sa...

Hur tar man kontakt med dig om man vill höra om pris och tid osv hos dig? :)
Släng iväg ett mail till mig är du snäll!
Josefinesekvant@hotmail.se