Sidvyer, senaste månaden

onsdag 14 mars 2012

Mamma,,,

En tanke slog mig.
Idag fick jag reda på att en väldigt god vän jag hade i 5-6:an förlorat sin mamma till cancer för 8 år sedan. Livet händer,man tappade bort varandra i 7-8-9 och därefter anföll vuxenvärlden och man tappade bort varandra helt. 
Nu blev det av en slump att hon ska tatuera sig hos mig,och när jag då läste på Facebook idag att hennes mamma inte fanns mer insåg jag hur många år som gått och hur mycket som hänt.
Sen slog tanken mig. Veronica har redan en tatuering som hyllar hennes mamma,som gjordes en månad efter mamman gick bort.
Vad så många i samma situation inte hade gett för att få vrida tillbaka tiden ,så mamman kunnat se tatueringen och förstå hur mycket hon betydde?
Så,,vänta inte alla ni som fortfarande har era föräldrar kvar,era män,fruar syskon och bästa vänner. Säg det till dem idag hur mycket ni älskar dem och visa dem att ni menar det.
Ger ni en massa kärlek ut får ni en massa tillbaka.
Vänta inte tills det är för sent!
Jag älskar er så vanvettitgt min mamma min syster och min far.

1 kommentar:

Sis sa...

Och jag älskar dig!! Och mamma!! Jag kan inte föreställa mig ett liv utan er!!!