Sidvyer, senaste månaden

torsdag 22 mars 2012

Korpar och brädor!

Vilken dag det var igår!Det började starkt med att jag bytte hårfärg och blev lite mer min egen färg,sen mötte jag en fågelskådare född 1988 och sen kom min Indo Longboard!! Sen kom Lars!

Jag var smått överexalterad imorse när jag skulle testa den på gymet för första gången,och lite smått besviken när den inte var svår alls?Den var tillockmed nästan lättare att leka med än den vanliga? Hur går detta ihopa,detta ska ju vara pro? Nåväl,jag har en kickass Indobräda som jag delar med mig av till alla på gymet(motvilligt,morrar fortfarande åt folk som använder rockringen,fast i tysthet,som en liten unge som skriker "MINA LEKSAKER!!!" bra att öva på verkligen)mest för att den logistiskt är sjukt otymplig att bära på!Rullen är så mycket större än orginalet och brädan är heavy för att tåla stora pojkar som ska surfa!

1 kommentar:

Fredrik sa...

Bra bild på dig! :-)