Sidvyer, senaste månaden

lördag 31 mars 2012

Rensar ut Bilder.

I november bestämde jag mig för att en svart vägg egentligen är skitfult så jag inhandlade en tapet för att fixa detta. Är man ihopa med Kapten som klistrar saker till perfektion hela dagarna i ända är det självklart att jag inte FÅR tapetsera,han får släpp på om det är minsta lilla fel,,så jag väntade och väntade,,
Tillslut satte jag ner foten lite hårdare och hotade med att jag faktiskt kommer att ta tag i det själv och se här!
Katt roade sig kungligt med att balansera (ja tänk bort parketten,soffan är ett hustak och livet är farligt!!)

Jag sökte och fann den heliga graalen i köket av alla ställen? så förvånad man kan bli om man bara rotar rundor lite i skåpen?

Såhär bli det,och vi tog det exekutiva beslutet att måla den öppna spisen i vitt med. Nu fattas bara listerna och det vet ni såväl som jag att det kommer inte att hända.3% regeln måste hållas.


2 kommentarer:

Anna JM sa...

Supersnygg tapet, Stina!

Ann sa...

Vilket färgglatt lyft! Är extra förtjust i rött själv :-). Skö tom dig!