Sidvyer, senaste månaden

tisdag 6 mars 2012

wasloppet och andra manbarhetsriter

I den lilla yran av Meltdown mässan glömde jag av att skriva om min mamma som körde Wasaloppet!! Att bara ge sig på fullängdaren rätt av i 59 års ålder är jävligt tufft,med väldens sämsta träningsvinter i ryggen dessutom.
Mamma har skffat PT och tränat allt hon kan fram tills detta,och med en rejäl jävla influensa förkylning så sent som en vecka innan Wasat tvingades hon bryta efter halva loppet,,men kom igen 4,5 mil på skidor,,är det något ni gör själva;)? Jag är grymt jävla stolt över en människa som ger allt och aldrig  ger  vika!
Bra gjort mamma,,vi vet vad du ska få i julklapp nästa år;)
 Idag fick jag göra ett jävligt roligt jobb,två borneo rosor på axelkulorna som sig bör:) Ett väldigt favoritmotiv för mig  endast för att de är så cleana och gamla i designen.
Det hjälper även till att kunden är väldigt go och glad! Man tackar för idag!:)

Inga kommentarer: