Sidvyer, senaste månaden

lördag 7 december 2013

Indoboard Pro,,århundradets bästa julklapp!


Klas och jag har tränat ganska så samtidigt i något år nu,och mest blängt lite på varandra lite sådär anonymt hövligt som man gör på ett gym. Jag är dessutom universum sämsta på att ta ögonkontakt och hälsa av ren blyghet och nervositet(ja jag vet det låter knäppt,men hälsande är jävligt komplicerat för mig)så så har det förblivit rätt länge.
 Klas är en av de få som också står på Indobrädan som finns till hands på gymmet ,och vi har ofta stått  i versin sida av gymmet och doodlat lite på brädorna. Efter ett par år av detta tänkte vi båda att det kanske var dax att utbyta lite tips och trix. Iom att jag gör endast saker på brädan pgr av lederna(och för att det är äckligt roligt) har jag hittat på en massa roliga övningar som Klas kan ha nytta av ,och detta testade vi då imorse!:) Sjukt roligt att ha ngn att kampa lite med och kan ni tänka er,,,han var inte farlig alls!!



Inga kommentarer: