Sidvyer, senaste månaden

måndag 30 december 2013

konst och reumatikergnäll

Får väl säga att jag övar upp lite på att måla  random hundar medans,,,ja medans vad? Medans jag väntar på ,,nästa år? Nå det ger mig ett lugn i själen medans jag är fullständigt värdelös i husrenoveringen pgr av kroppajävelen. Ska in idag och spruta händerna idag,tänker be dem ta i som fan,jag vill inte leva såhär längre. De senaste veckorna har jag väckt mig själva  av att jag skriker på natten när jag råkar böja handen bara lite.
NÅ färdiggnällt!!Idag ska jag äntligen få hjälp och låta  nyår läka ut och svullna av händerna. Ber till någon gud att det hjälper  och ber att jag får en ny läkare. Min gamla läkare har slutat och den jag ville ha  har plötsligt  bestämt sig för att inte komma tillbaka. 
Svensk sjukvård i sitt esse;) 



1 kommentar:

Dahn-Ola sa...

Tur att din värk inte, i alla fall inte synbart, påverkar din förmåga att måla, för då skulle du väl blivit tokig på riktigt.
Hoppas att du får en bra doktor och att sprutorna hjälper, så att du kan få sova ordentligt.