Sidvyer, senaste månaden

lördag 21 december 2013

Pantertanter och elefanter

Vilken vecka detta har varit. Har jobbat i sträck med stora jobb och inte haft en minut över att blogga,för det har varit lite viktigare med julklappar och annat:)
Jag har ingått ett litet vad/löfte med migsjälv att jag INTE ska gå i jeans och top mer,lite efter att ha fått en uppenbarelse i Bryssel då jag tog på  mig den lilla svarta och fick både visslingar och leenden (kan vara att jag hade toapapper under skon med). Att det var så enkelt som att bara visa lite ben I strumpa no less gjorde att jag ska testa hur det är att vara kvinna och KÄNNA sig fin och feminin i klänning,något jag aldrig aldrig gjort. Är inne på den tredje veckan straight,och det börjar kännas supernaturligt! Vågade tillockmed köpa en lite tigeraktig  och köra Pantertanter temat i förrgår.
Tammie kom in för sin allra första tateuring. Första gången jag såg tammie var hon ca 13-14 och jätteblyg. Saker och ting ser helt annorlunda ut nu kan jag säg;) Nästa sittning kommer denna att bli färdog,och då ska jag förklara för Tammie att hon må ha blivit 20 men jag har fantamig inte blivit ett år äldre sen första dagen vi sågs!
Sen var det Angelicas tur! En Ganesh på hela överarmen (ursäktar bildkvaliten,bloggen har börjat ljusa upp bilderna helt utan min vetskap) ,och den ska också den bli färdig nästa gång:) Mycket påbörjat nu.