Sidvyer, senaste månaden

torsdag 12 december 2013

Tattooboken har kommigt!!

Det damp ner ett rejält paket på Konsum,och jag trodde att det var nån julklapp jag beställt,men IKKE! Det var en bok som jag gav tillstånd till (ang mina bilder)den 21/2 2012!!Jag glömde av  det eftersom det var helt tyst från förläggaren länge,och det är inget ovanligt, Man blir kontaktad rätt ofta om projekt osv och ca 1% av dem blir defakto verklighet.
Döm om min förvåning när den nu dimper ner!

 Stor ,lyxig,vackert print oct full av riktigt jävla bra tatuerare!!



 Ursäktar min frukost i bakgrunden. Micke fastnar som vanligt på foto överallt,och  likaså i denna boken.
 Färgerna på tatueringarna är inte lika lysande som de är i verkligheten eller ens på orginalfotona,men di får duga;)
 Sehär! Martin!!
 Micke!
 Johan och Helene!
 Alex iller Herrman:)
 Och Eds skådespelerska:) Fantastiskt roligt:)! OM man vill beställa den  är ISBN nummret 978-3-948260-10-9  GOD jäfla jul;)!!

2 kommentarer:

Helen F sa...

Superbra ju!
Bra publicitet! :)

Henric sa...

Skoj, får man ju köpa!
Det var inget dåligt sällskap du hamnat i heller ;-)