Sidvyer, senaste månaden

måndag 9 december 2013

renovering och konst!

Vi startar dagen med en rätt nasty bild,en direkt effekt av att hjälpa till med renoveringen. Vi sätter till en bild av en Hilti  bilmaskin  så kan ni själv sätta ihopa pusselbitarna. Tån är svart  undertill och Patrik är INTTE på jobbet iag. Jag gjorde vad jag kunde ute i huset igår i hällregn och skit,körde minidumpers hela dagen tills jag in te längre kunde backa med den (den sköts genom spakar med väldigt mycket motstånd) så jag for efter mer Diesel och kom tillbaka och körde lite mer men framlänges:) När fötterna inte längre kändes och händerna likaså och vattnet trängt genom översta jackan.

 Wikipedia (katten,inte sökmotorn) lottade nyligen ut Laserblicken som gick för 3200 kronor till åminne av Lester,och vi tackar så jättemycket för det:) Wikis mormor nämnde då att hon så gärna sett en bild av wiki avmålad. Sagt och gjort, jag startade bilden och fick lördagen ledig eftersom Sven satte käppar i hjulet för alla resande denna helgen och min kund kunde inte ta sig från Hässleholm.
 Körde ner och kollade på havet igår efter  huset,och nog för att det regnade mycket och parkeringen i strandbaden är  översvämmad som vanligt,men SÅ djävla djupt är det inte.
 Sen övade jag lite på barnporträtt i veckan,men jag tycks inte hitta likheten helt eftersom moren till Sixten bläddrade förbi honom (hårt att ta,men den bästa kritiken man kan få:)) och faren gick förbi honom en hel dag i studion. Jag får helt enkelt bita ihopa och öva mer;) Det ÄR extremt hjälpsamt och väldigt lärorikt inom tatuerandet också,då hjärnan plötsligt sätter skuggor där de ska vara där jag innan behövde referenser att kolla på. Framgång!!

Inga kommentarer: