Sidvyer, senaste månaden

måndag 2 maj 2016

Att tatuera sig själv.

I söndags   var jag lite uttråkad. Jag är inte skitbra på att ta vara på fint väder,jag blir liksom lite lamslagen,,vadfan ska man göra,,, kan mest bara komma på saker inomhus som behöver göras.
Jag fixade till den magiska trappen genom att såga av gängtappar och måla alla skavanker efter monteringen,och nu behövs 2 svetsloppor,sen är den i fullt  bruk:)
Drog ner för att hämta min bil och tittade inom studion för att sköta lite bankärenden och då slog det mig att jag kan ju tatuera mig!  En ros har skullat sitta på den fläskiga delen av insida knä (ett hemskt  område på min kropp enligt mig) ett slag nu,det har bara inte hänt. Igår hände det.
Startade med linjer och tänkte då att jag nog kan skita i resten och skjuta på det lite,det gjorde helt enkelt väldigt ont,men så funkar det så att man ska bara och bara och sen var det bara de gröna bladen  kvar och det hade varit tramsigt att lämna. Bedövningsspray på de 4 ,sen var den färdig:)!! 2 ipren innan man startar hjälper till ordentligt med.
Till tonerna av den fantastiska dokumentären Windscale  (som jag alltid kollar på när jag tatuerar mig själv.)
 Att tatuera upp och ner är  riktigt roligt,för du vet inte förräns det är färdigt om det ser något ut. Följer man bara förlagan är det  inga problem dock.
Sådär,,ros på fläskknä,,passade ypperligt att dölja de jävla gocartblåmärkena efter helgen;)

Inga kommentarer: