Sidvyer, senaste månaden

söndag 26 juni 2016

Liothyronin 6 dagar in.

En vecka in på 50 mikrogram Levaxin och 10mikrogram Liothyronin mår jag toppen,,mer än toppen,,skitbra! Inga hjärklappningar mer,ingen hjärndimma,tröttheten är på g bort,sover än hårdare än innan och jag märker inget alls av det  på det negativa spektrumet.
1-3 dagar ska det ta att märka om man inte mår bra på Lio då det är snabbverkande  jämfört med Levaxin som tar 5-8 dagar att märka något av.
Håret trillar som ogräs och lederna är svinkassa men det är trots allt fysiska saker ,om är att håravfallet påverkar mig massor mentalt. Vissa dagar klarar jag det,andra vill jag skrika och gråta. 
Lederna har alltid blivit sämre på sommaren så detta är inget jag är förvånad över  och det går att kämpa genom. Som det är nu är det på håret att jag kan rita ,blir det sämre börjar jag på Brufen igen och håller ut. 
Spännande detta !!!

Inga kommentarer: