Sidvyer, senaste månaden

lördag 12 januari 2013

Kaffe(lägg till hora efter om du har Tourettes)

Jag fick göra en kaffekopp igår,ett rätt ovanligt motiv och så jävla roligt:) Vi fortsätter så strax på resten av armen men just igår var inte Maja i form. Dagsformen bestämmer en hel del hur vi kan hantera en sittning från gång till gång,och överarbetad är inte ett bra skick att komma i.
Och jag drabbades plötsligt igår av en enorm lust att tatuera ett porträtt på någon gammal filmstjärna! De är så idiotvackra de gamla svartvita fotona att man blir helt drömsk!


 Frankenstein är en klassiker men ack så jävla frän,,antar att det är därför de blir klassiker.

2 kommentarer:

Henric sa...

Älskar James Dean, säg till om du behöver en canvas att tatuera på!

Anna Hellblom sa...

Om du fortfarande är sugen på en 50-tals stjärna när det är min tur, så får du gärna göra det på mig.

Jag älskar oxå det där tidlösa glamorösa som de ustrålar.