Sidvyer, senaste månaden

måndag 14 januari 2013

Shitty tattoos del 9

Det är dax för en omgång skitdåliga tatueringar ,lite för att hålla coverup tävlingen lite färskare i minnet! (dessa är dock inte bidrag,då hade jag gråtit)
Här har vi redan en cover och jag gillar sättet som tatueraren tänkte här. Skallar behöver ju inte vara så skrämmande och hemska alltid,de kan ju titta ut ur ett köttsår med dendär blicken av glad barnslig förväntan! Killen högst upp som ser ut som om han just tittar ut ut en vagina ser verkligen ut som om det är första dagen i skolan för honom,lite lätt efterbliven men ock så happy!
 Och i sann guds anda har vi väl skaparens handske här, hållandes i ett befruktat kvinnoägg,lättkokt. På detta sättet vet vi att gud har gröna vantar,inte svarta som folk trodde,och nu vet vi var Michael Jackson fick vante-idén från,en långt mer sofistikierad gimmik än vi någonsin kunnat tro!
 När jag fick syn på dessa 3 visste jag genast att det är en hyllning till provsprängningarna på bikiniatollen på 50talet! Ni ser det stiliserade svampmolnet ovanför,eld och skit runtomkring ,och de små skyddar sig mot ljuset,ljudet och det radioaktiva nedfallet! Det var hårda tider men någon måste testas på,och varför inte ta de som redan har horn (spröt)och lasar som växer ur ryggen på dem!
 Nedan är det inte så mycket tatuerandet jag vill  peka på som den extremt dåliga modekänslan kvinnoclownen har! Det enda som fattas här är en brutal kameltå ! ,,,eller vänta,nej det saknas sjukt mycket mer. DAMN!!!!. Det är klart och tydligt att mexare inte tror på mellangärden mer,det är helt enkelt ute med midja. Ett måste om man bor i USA där ingen längre har en.
 Och efter att ha kollat på en dokumentär om Syfilis är det solklart att det jag trodde var ett dåligt försök till en Freddy Krueger faktiskt bara är Farbror Godis i tredje stadiet av Syfilis! Inte konstigt att han ser gramse ut,det hade vi med gjort med en könssjukdom i huvudet.
 En flygande nevrosedyn sjöjungfru,,,med vingar? Säkert något japanskt,vem fan vet vad de lägger på sushin där.
 Jag garvade  RÄTT ut när jag så hopplösheten hos ängeln med jättepattarna här! Med den frissan hade jag också bölat,men tänk positivt,det finns plattänger,,,och laser.
 Efter det lättar vi upp stämningen lite med ett rastafari/jamaikanskt lejon lite smått såsat och pårökt,inte alls den vanliga farliga sorten man hör talas om på savannen ,utan den mer laid back musikproducerande varianten med dreads. Min största fråga är,hurfan rullar dem en jolle utan tummar?

 Ett exempel på hur man INTE smakfullt täcker något man ångrar. Killen har gjort sitt bästa,men den sista delen kunde han fan inte fixa,,men det finns lösningar på det med ser ni.
 Nedan vill man inte alls visa ett porträtt utan de avancerade stadierna av struma hos yngre barn. Hypothyreodism ser ut som om man har ett par hakor för mycket,svullen i huvudet ,och ofta om man kollar riktigt noga så ser man en liten liten segelbåt hänga under de extra hakorna. Då VET man att det är kört.
 Och sist men inte minst en vettskrämd rånare i jokerhatt,eller mount vesuvio om man vänder upp och ner på honom då. Hade ni sketit ner er av skräck om han kommigt in och bett om dagskassan?
Nä,trodde inte det heller.

2 kommentarer:

Marita sa...

Satan vilka ben!! Och vad är det för vapen? Stav med tagg, pskiva en livsfarlig gummiboll på toppen...icke att leka med den du
Ängel med jättepattar - det tog lång tid innan jag såg det - ser ut som en strumpdocka med litta hår - gillar texten noh bniddiw...äkta strumspråk för nu kommer jag och tar dig...aaaaa Va hette nu det barnprogrammet - Vilse i pannkakan, fy va jag tyckte dom hossorna va läskiga och Staffan Westerberg

Kärt att ge ungen fler tänder än den har och en liten kobjällra så de hittar henne.
Och sistan: min favorit i ny tappning - ännu en trollkarl om du vänder den uppochner - abrakadaver mitt skägg är kantigt jag har jävulska påsar under ögonen
Underbart Stina - skrattar så mascaran rinner :)

Anonym sa...

Haha du är rolig!!!! Jag är mäkta imponerad av ditt ordförråd o hur du beskriver saker o ting!;-) Fortsätt m det!!!!!!
Hälsningar Sara