Sidvyer, senaste månaden

onsdag 2 januari 2013

Lisa och Wiking

Tror jag har tappat lite bilder i mellandagarna. Dessa jävla högtider ställer till det för mig och mitt rutintänkande rätt rejält. 
Nytt år,och det skiter jag i,det är samma som alltid faktiskt. Vill man göra en förändring kan man göra det alltid,inte bara en gång om året. Såg de nya ansiktena på gymet idag,de splajs nya gymkläderna och den snabbt brinnande lågan i deras ögon. Man kanske ska sätta pengar på vem som kommer att fortsätta hela året eller tackla av efter ett par månader?
Jag TROR att Wikings tattoo halkade mellan bjälklaget så här kommer den igen,en tattoo som kommer att fortsätta ner på armen,och NEJ det är inte jag förhelvete,det är Angelina Jolie som fått stå modell för detta!
 Och LIsa fortsätter tappert på ryggen trots att det gör förbannat ont,nästa sittning blir vi färdiga:)!

Inga kommentarer: